علیپور: باشگاه پرسپولیس دولتی است و با توجه به قانون، مدیرعامل جدید را انتخاب کردیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیپور، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه بیان کرد: جلسه هیئت مدیره امروز برگزار شد و در رابطه با مسائل مختلف بحث و گفت‌وگو صورت گرفت. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و قوانین موجود کشور و همچنین بررسی‌های مختلف، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

او افزود: سمیعی از مدیران جوان کشور است که در سال‌های اخیر موفق بوده است. زمان کمی تا لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باقی مانده و کادرفنی خوبی داریم. بازیکنان متعصب و هواداران زیادی داریم و انشاالله در آینده شاهد افتخارات زیادی خواهیم بود. مدیرعامل باشگاه امروز تعیین شد و می‌تواند در خصوص معاونان مختلف تصمیم گیری شود.

علیپور ادامه داد: در هیئت مدیره پرسپولیس جوانب مختلف را بررسی و سمیعی را انتخاب کردیم. او مدیر جوانی است و هدف مان این بود که اصل جوانگرایی را رعایت کنیم. مشکلات مختلفی داشتیم و پس از بررسی تصمیم گیری شد تا او مدیرعامل باشد.

وی در پایان گفت: مجمع باشگاه پرسپولیس باید در رابطه با اضافه شدن علی پروین به هیئت مدیره تصمیم بگیرد. در جلسه امروز اعضای هیئت مدیره حضور داشتند، اما رسول پناه حضور نداشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
آقایون چه خبره محمدعلیپور هم عضوهیات مدیره پرسپولیس و مدیرعامل تراکتوراست
Iran (Islamic Republic of)
محسن چهره ماه
۲۳:۰۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
لعنت خدا بر سیاست مدارانی که فقط خودشون را میبینن و مردم و خواسته های انها براشون مهم نیست.فقط دم انتخابات شعار مردم ولی نعمت ما هستن را سر میدهند.