نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد;

نگاه ویژه مجلس به اعتبارات عمرانی ایلام در بودجه ۱۴۰۰

نیکزاد گفت: بررسی طرح‌های نیمه تمام و راکد در استان، مسئولان و نمایندگان را مجاب کرده که نگاه ویژه به اعتبارات عمرانی ایلام در برنامه بودجه ۱۴۰۰ داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به اهداف سفر نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی و بازدید از پروژه‌های عمرانی استان، گفت: هدف از این سفر بررسی آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام و راکد استان ایلام بوده است.

او اظهار کرد: بررسی طرح‌های نیمه تمام و راکد در استان، مسئولان و نمایندگان را مجاب کرده که نگاه ویژه به اعتبارات عمرانی ایلام در برنامه بودجه ۱۴۰۰ داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مربوط به شیوع ویروس کرونا است، اما بخشی دیگر نیز به مسایل کلان کشور در حوزه تورم، کاهش ارزش پول ملی و بالا رفتن نرخ ارز و میزان نقدینگی است.

نیکزاد عنوان کرد: اولویت مجلس و دولت نیز حل مشکلات اقتصادی مردم و مرتفع کردن مصوبات است.

او از اختصاص هشت میلیارد تومان به استان ایلام برای رفع مشکل وضعیت تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار ایلام نیز تا پایان سال ۹۹ به اینترنت  مجهز می‌شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از شنیدن آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعداد افراد مبتلا و کمبود دستگاه اکسیژن ساز، افزود: ظرف سه روز آینده یک دستگاه اتوبوس اکسیژن ساز به ایلام اختصاص و تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.