هکرها اسناد انتخاباتی مربوط به ایالت جورجیا را منتشر کردند

پایگاه خبری هیل از انتشار اسناد مربوط به انتخابات در ایالت جورجیا به دست هکرها خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، هکر‌ها روز سه شنبه نمونه‌ای از اسناد ربوده شده مربوط به انتخابات را برای تحت فشار قرار دادن مقامات ایالت جورجیا برای دسترسی به اهدافشان منتشر کردند.

وال استریت ژورنال مدعی شده این دسته از پرونده‌ها عمدتاً ماهیتی اداری داشته و به عنوان بخشی از تلاش هکر‌ها برای تهدید مقامات بوده است. این هکرها تهدید کرده‌اند یا خواسته‌هایشان برآورده می‎شود و یا اسناد حساس‌تری را منتشر می‌کنند.

طبق گزارش‌ها این اسناد در وب سایتی دیده می‌شود که توسط یک گروه هکری معروف به استفاده از باج افزار DoppelPaymer منتشر شده است.

حمله باج افزار شامل سیستم‌های حیاتی در شبکه‌های ارتباطاتی مختلف از جمله قطع خدمات تلفن در جورجیا بوده است. به محض وقوع این اتفاق، مقامات این ایالت کار خود را برای بررسی علت، خنثی سازی عملیات و تعیین اثرات حادثه آغاز کرده و از متخصصان امنیت سایبری برای تسریع در روند کار کمک گرفته‌اند.

در آن زمان برخی از مقامات به رسانه‌های محلی گفتند كه سیستم‌های پشتیبان برای جلوگیری از توقف كامل فعالیت‌های ایالت قبل از حمله فعال بوده‌اند.  آن‌ها اوایل ماه جاری حمله را اعلام کردند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار