تشدید محدودیت‌ها در آرامستان‌های شهرکرد

به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، به مدت ۲ هفته برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان‌های شهرکرد ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیداکبر نوربخش رضایی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اینکه شهرستان شهرکرد از نظر شیوع کرونا در وضعیت خاکستری قرار دارد برگزاری هر نوع مراسم ترحیم، هفته و چهلم در آرامستان‌های این شهر به مدت دو هفته ممنوع است.

او افزود: باتوجه به وضعیت استان در شرایط کرونا طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری مراسم در آرامستان‌های شهرکرد به مدت دو هفته ممنوع است و برای خاکسپاری اموات تنها بستگان درجه یک می‌توانند حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید


نوربخش رضایی با بیان اینکه بحران کرونا در شهرکرد جدی است اضافه کرد: هر لحظه ممکن است وضعیت استان از حالت خاکستری به سیاه تبدیل شود بنابراین انتظار داریم افرادی که بستگان خود را از دست داده و ناچار هستند برای انجام مناسک خاکسپاری در آرامستان بهشت رحمت حضور یابند به منظور پیشگیری از وقوع یک بحران سهمگین‌تر اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله اجتماعی داشته باشند.

او با اشاره به استقرار نیرو‌های انتظامی در مسیر‌های منتهی به آرامستان بهشت رحمت گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند تا با کمک یکدیگر بتوانیم وضعیت کرونا را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.