معرفی ۳۳۸ مکان عمومی استان همدان به مراجع قضایی

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بازرسی و نظارت از مکان های عمومی هر هفته برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در استان انجام می‌شود.

معرفی ۳۳۸ مکان عمومی در استان همدان به مراجع قضاییلیدا رفعتی، مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشراه به اینکه در این بازرسی ها ۵۶ مکان عمومی متخلف پلمب شدند، بیان داشت: قبل از پلمب هر واحد متخلف، اخطاریه صادر و به آن‌ها داده می‌شود و در صورت عدم رعایت بهداشتی پلمب می‌شوند.

رفعتی افزود: در این زمینه ۴ مورد دفاتر پیشخوان، یک پایانه مسافربری،۱۶ بانک، ۵ جایگاه سوخت، ۲ مهدکودک، ۹ فروشگاه زنجیره ای، ۱۰۲سوپر مارکت، ۷۰ نانوایی، ۱۵ رستوران، یک شرکت کشاورزی ودامپروری،۹۳ کارگاه و صنایع کوچک، ۵ داروخانه و ۱۵ مطب به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: عدم بهداشت فردی، بهداشت محیط و  رعایت طرح فاصله گذاری از علت‌های پلمب این مراک زبوده است.

رفعتی تأکید کرد: هدف از بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی، آگاه سازی عمومی از خطر ابتلا به شیوع بیماری کووید ۱۹، تذکر به واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.