اسلام ستیزی از راهبرد‌های آمریکاست

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: راهبرد و استراتژی سیاستمداران آمریکا اسلام‌ستیزی و استکباری بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ امیر شاه محمدپور فرمانده سپاه ناحیه عجب شیربا اشاره به راهبرد و استراتژی سیاستمداران آمریکا اسلام‌ستیزی و استکباری بوده است گفت:اگر رئیس جمهوری این کشور عوض و فرد دیگری جایگزین ترامپ شود همان سیاست‌های ضد نظام انقلاب اسلامی را در پیش خواهد گرفت.

اوافزود:تمامی ظلم و جنایت‌هایی که در این دنیا اتفاق می‌افتد ریشه در فتنه‌گری آمریکا دارد و امروز هم مسئله قره باغ فتنه آمریکا و اسرائیل می‌باشد.

او با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک انقلاب دیگری بود افزود: اگر لانه جاسوسی آمریکا تسلیم نمی‌شد مصیبت‌های دوران طاغوت هنوز هم ادامه پیدا می‌کرد، اما به برکت خون شهدای دانش آموز و تمامی شهدای اسلام انشاءالله آمریکا را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر شعار مرگ بر آمریکا را سند شناخت دوست و دشمن اهل بیت دانست و افزود: تولی و تبری جزء دین ماست و یک امر واجب است که ما با دوستان اهل بیت و محبین آن‌ها دوست باشیم و دشمنان آن‌ها را دشمن بداریم و نباید این شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس از زبان مسلمانان برداشته شود

سرهنگ امیر شاه محمدپور خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان و سپاه ناحیه عجب شیر در مناطق حاشیه نشین این شهرستان تعداد پنج هزار ماسک در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه و توزیع شد.

او گفت: نیروی بسیج در همه عرصه‌ها پای کار است، فرهنگ بسیجی بسیاری از کار‌های محال و غیر ممکن را ممکن می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.