دغدغه جدی مجلس برای حمایت از آمران به معروف / وزارت کشور قانون را اجرا کند

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از آمران به معروف گفت: با حمایت از آمران به معروف، ولنگاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا احمدی سنگری، با اشاره به اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سال‌های قبل در مجلس شورای اسلامی همواره مطرح شده است اظهار داشت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، انجام این فریضه الهی مانند نماز خواندن بر فرد واجب است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را جزو دغدغه و برنامه‌های جدی مجلس عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه نیازمند توجه جدی دولت هستیم و قطعاً با حمایت از آمران به معروف، میزان ولنگاری‌های اجتماعی و بی‌سر و سامانی‌ها نیز کاهش می‌یابد.

احمدی سنگری ابراز داشت: اینکه هرکس براساس خواسته‌ها و سلیقه‌های خود در اجتماع رفتار کند پذیرفتنی نیست لذا لازم است که وزارت کشور قانون صریح حوزه آمران به معروف و ناهیان از منکر را با قوت اجرا و ادامه دهد تا کسی به خود اجازه هنجارشکنی و سگ‌گردانی ندهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تلخ بوستان کشاورز رشت اعلام کرد: در بوستان کشاورز نیز یک بانوی آمر به معروف توسط خانمی که درحال سگ‌گردانی بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت و نباید در پارک‌هایمان شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سگ‌گردانی جرم است و حتی قوانین زیادی نیز در این حوزه اتخاذ شده است عنوان کرد: وزارت کشور هرچه سریع‌تر فکری برای این موضوع کند در غیر این صورت ما از ظرفیت بسیج و سپاه برای جلوگیری از ولنگاری‌ها و سگ‌گردانی استفاده کنیم.

احمدی سنگری خاطرنشان کرد: پارک‌های سطح شهر باید متولی داشته باشند؛ این پارک‌ها محل تفریح و استراحت مردم هستند و اینکه هر کسی با هر سلیقه‌ای بخواهد برای مردم ایجاد مزاحمت کند پذیرفتنی نیست و همه باید به قانون تمکین کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.