احتمال عرضه گوگل پیکسل ۶ در ماه مارس سال آینده

شایعات منتشر شده از احتمال عرضه گوشی گوگل پیکسل ۶ در ماه مارس سال ۲۰۲۱ خبر می‌ دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل مدتی پیش سرانجام گوشی‌های پرچمدار خود را وارد بازار جهانی کرد و رضایت میزان قابل توجهی از کاربران را به دست آورد. اکنون به نظر می‌آید این مجموعه قدرتمند قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ باری دیگر نقشی در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد و مدل جدیدی را معرفی کند.

بر اساس اخباری که به دست رسیده این شرکت در نظر دارد تا ماه مارس ۲۰۲۱ مجددا گوشی هوشمندی را به بازار عرضه کند. شایعات به گوش رسیده توسط مکس وینبک منتشر شده که سابقه خوبی در افشای اطلاعات شرکت‌های بزرگ فناوری دارد. وی به تازگی ادعا کرده که شرکت گوگل در ماه مارس سال آینده گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی پیکسل ۶ را به جهان معرفی خواهد کرد.

وی در حساب کاربری توئیتر خود این‌گونه نوشت: "این بزرگ‌ترین شایعه‌ای است که من بعد از سال‌ها فعالیت می‌شنوم. همچنین باید بگویم این خبر را تنها از دو نفر شنیدم و احتمالا پایه و اساس محکمی ندارد پس ترجیحا باور نکنید. اما به نظر می‌آید پرچمدار بعدی گوگل در مارس ۲۰۲۱ معرفی شود. دوباره تاکید می‌کنم، این شایعات پایه و اساس درستی ندارند". 

شایعات دیگر درباره گوگل پیکسل ۶


بیشتر بخوانید


شایعات دیگر درباره گوگل پیکسل ۶

شایعه جدید با مدرکی که در ماه آگوست از گوگل فاش شد مطابقت ندارد. بر اساس فایل‌های فاش شده، این مجموعه قصد دارد در فصل چهارم سال ۲۰۲۱ دو مدل پیکسل ۶ را به بازار جهانی معرفی کند. در مدارک مذکور همچنین به عرضه نمونه‌ای تاشو اشاره شده بود که تاکنون اطلاعات زیادی راجع به آن فاش نشده است.

داده‌های موجود در مدارک منتشر شده به نظر منطقی‌تر می‌آیند چرا که شرکت گوگل معمولا گوشی‌های پیکسل خود را در ماه اکتبر وارد بازار جهانی می‌کند. بر طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، گوشی پیکسل ۶ به تراشه پردازنده مخصوص گوگل تجهیز خواهد شد و قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G را نیز خواهد داشت. اگر شایعات جدید صحت داشته باشند، به نظر می‌آید شرکت گوگل برنامه جدیدی برای فروش محصولات خود در نظر دارد و قرار است روند بازاریابی خود را با تغییرات جدیدی مواجه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار