اجرای ۲۲۴ طرح برق رسانی در بسطام شاهرود

مدیر امور برق بسطام از اجرای ۲۲۴ طرح برق رسانی با هزینه ۳۹ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال از ابتدای سال ۹۹در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا موسوی مدیر امور برق بسطام با بیان اینکه سه هزار و ۳۸۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در بخش بسطام احداث شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مختلفی در زمینه های ؛ هوشمند سازی شبکـه ، اصلاح و بهینه سـازی خطـوط بـرق رسانی ، توسعه و احـداث شبکـه ، افـزایش ظرفیـت پسـت‌های توزیع بـرق و احـداث کابـل خودنگهـدار انجام شده است.

او از نصـب ۵۷ دستگـاه کنتـور هوشمند جـدید در راستای طرح فراسامانه اندازه گیـری و مدیریت انرژی "فهام" خبرداد و ابراز داشت: توسعه پنج هزار و ۹۸۲ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی از اقـدامات صـورت گـرفته در ارایه خـدمات به مشترکین به شمار می‌رود.

موسوی با بیان اینکه ۱۷ ایستگاه هوایی توزیع برق برای برق رسانی مشترکین با ظرفیت ۷۵۵ کیلوولت آمپر از آغاز سال تاکنون نصب و بهره برداری شد، اظهار داشت: با هدف بهره گیری از کابـل خودنگهـدار برای اجرای طرح کاهش تلفات انرژی الکتریکی، یک هزار و ۹۱۵ متر از این شبکه احداث گردید.
 
مدیر امو برق بسطام افزود: توسعه سه هزار و ۴۴۶ متر شبکه فشار متوسط در اراضی قهـج سفلـی، شهر کلاته خیج و فیدر محرّم ابرسج، تجهیز الکتریکی پست زمینی ارگ، بهسازی شبکه و نصب پایه زیر خط واقع در جـاده آزادشهر در محدوده راهـدارخانه گورخان تا فـرعی کلاته خیج از جملـه برنامه‌های قابل اجرا تا پایان سال است.
 
انتهای پیام / گ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار