درخشان: اداره پرسپولیس مثل اداره کردن یک وزارتخانه است

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که اداره کردن این باشگاه به مانند یک وزارتخانه زحمت دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من انتخاب آقای سمیعی را به او تبریک می‌گویم. با توجه به این که او پیش از این در وزارت ورزش و جوانان سمت داشته قطعا شناخت خوبی از فضای باشگاه پرسپولیس دارد و بنابراین می‌تواند با برنامه ریزی‌های مشخص مشکلات باشگاه را مرتفع کند.

او از بدنه وزارت ورزش که اشراف کامل بر باشگاه‌ها دارد به پرسپولیس می‌آید بنابراین همه مشکلات را به خوبی می‌داند. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که اداره کردن پرسپولیس مثل یک وزارتخانه زحمت دارد، چون این باشگاه دائما درگیر مشکلات زیادی است.

او افزود: مدیران جدید پرسپولیس در درجه اول باید آرامش را به تیم برگردانند تا در فاصله کمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا مانده است پرسپولیس بتواند روند خوبش را ادامه دهد و به قهرمانی آسیا برسد. مطمئن هستم با درایتی که در مدیران جدید وجود دارد این مهم به انجام خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


درخشان هم‌چنین تصریح کرد: یکی دیگر از نکات مثبت مدیران جدید پرسپولیس حضور فردی مثل ابراهیم شکوری است که به عنوان یک فرد فوتبالی با شناخت کامل به پرسپولیس می‌آید؛ بنابراین می‌تواند مشاوره‌های خوبی به مدیرعامل باشگاه بدهد و در امر اجرای باشگاه هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

شکوری در فدراسیون فوتبال هم فعالیت کرده بنابراین تجاربی هم که در آن‌جا به‌دست آورده می‌تواند بیش‌تر به او کمک کند. من برای شکوری و همین طور آقای سمیعی مدیران باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان اظهار کرد: یک نکته بسیار مهم این است که با حضور شکوری به عنوان یک فرد فوتبالی می‌تواند نشانگر این باشد که افرادی که قبلا فوتبال بازی کرده‌اند و تحصیلات لازم را دارند با به دست آوردن تجارب کافی می‌توانند پست‌های مدیریت را بگیرند و در این پست‌ها فعالیت کنند و موفق ظاهر شوند. همان طور که گفتم شکوری با توجه به شناختی که از فوتبال دارد می‌تواند در مواقع حساس بهترین مشاوره‌ها را به مدیریت باشگاه بدهد تا بهترین تصمیمات اتخاذ شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار