انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت مجازی در آبادان

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت : همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در آبادان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: با توجه به شرایط  شیوع پاندمی بیماری کووید ۱۹ انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت آنلاین و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

او ادامه داد: با اضافه شدن افزونه انتخابات به برنامه شاد شرایط تبلیغات کاندیدا و برگزاری انتخابات از طریق این برنامه امکان پذیر شد .

مدیر آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: دانش آموزان آبادان از روز سه شنبه ششم آبان تا ساعت ۲۱ پنج شنبه به صورت تدریجی به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند .

رمضانی  هدف از برگزاری این انتخابات در سطح مدارس را تحکیم و تعمیق ارزش‌های دینی و اخلاقی، تسهیل در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش در مدارس، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه نقادی و انتقاد پذیری اعلام کرد.

او با اینکه در مدارس ابتدایی دارای ۱۰۰ دانش آموز پنج نفر به عنوان عضو اصلی شورای دانش آموزی انتخاب می‌شوند، افزود: در مدارس دارای ۱۵۰ دانش آموز ۷ عضو اصلی شورای دانش آموزی و در مدارس دارای بیش از ۱۵۰ دانش آموز ۹ عضو اصلی شورای دانش آموزی انتخاب می‌شوند.

حبیب اله رمضانی یادآور شد: در دبیرستان‌ها به اقتضای جمعیت دانش آموزی از ۵ تا ۱۱ نفر عضو شورای دانش آموزی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.