تلاش برای رفع مشکلات صیادان در چوئبده

استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فصل صید پائیزه آبزیان دریایی در چوئبده گفت: پیگیر رفع مشکلات صیادان هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فصل صید پاییزه‌ی آبزیان دریایی در محل صیدگاه ابو سیف امروز آغاز شد و استاندار خوزستان در بازدید از این صیدگاه بر رفع مشکلات حوزه آبزی پروری از سوی مسئولان استانی تاکید کرد.

 غلامرضا شریعتی افزود: صید و صیادی علاوه بر اینکه ارزآوری خوبی برای اقتصاد کشور و استان دارد، رزق و معیشت بسیاری از مردم را نیز در پی دارد، بنابراین به صورت جدی پیگیر مشکلات صیادان خواهیم بود.

فرماندار ویژه آبادان نیز در بازدید از صیدگاه ابو سیف چوئبده گفت: مقرر شد هر دوماه، نشستی با محوریت اداره کل شیلات استان خوزستان، معاونت امنیتی انتظامی استانداری و فرمانداری ها‌ی فعال در حوزه آبزی پروری برای رصد مشکل ها‌ی حوزه آبزی پروری منطقه و رفع آن‌ها تشکیل شود.

 رئیس کارگروه صید و صیادی استان خوزستان هم با اشاره به فعالیت دو مرکز تحقیقاتی صید و صیادی در اهواز و بندر امام (ره) گفت:اقدامات موثری در این باره صورت گرفته است،هم در بحث تحقیقات پژوهشی و هم در حوزه رهاسازی در رودخانه ها، تالاب‌ها و دریا اداره کل شیلات استان پای کار بوده است، امیدوار هستیم با برنامه‌های پیش رو بتوانیم مشکلات صید و صیادی استان را مرتفع سازیم.

شایان ذکر است در این فصل به صورت معمول به میزان ۴۵ روز طول خواهد کشید. محدوده‌ صید در این فصل برای خوزستان صیدگاه بوسیف، خور واسطه و خوریات ماهشهر خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.