مشکلات مردم بخش کهک با حضور زاکانی بررسی شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستا‌های بخش کهک از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کرد و قول پیگیری داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در بررسی میدانی مشکلات مردم بخش کهک در  بازدید از طرح گردشگری مشترک شهرداری کهک و بخش خصوصی در جریان روند رشد این طرح قرار گرفت.


او  همچنین در بازدید از درمانگاه بخش کهک ضمن تشکر از پزشکان و کادر درمانی از نزدیک در جریان مشکلات از جمله شبانه روزی شدن مرکز درمانی شهر کهک، اضافه شدن پزشک به کادر درمانی بخش، شبانه روزی شدن داروخانه، اعطای مجوز صدور گواهی فوت در مرکز بخش و پیگیری کمبود وسایل پزشکی قرار گرفت و قول مساعد برای پیگیری این مشکلات را داد.

مشکلات مردم بخش کهک با حضور زاکانی بررسی شد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه بازدید از بخش با حضور در روستای امامزاده اسماعیل درجریان پیشرفت پروژه رودخانه روستا قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد این پروژه به زودی اجرایی شود.


او همچنین با حضور در جمع مردم روستای کرمجگان بخش کهک قول پیگیری مشکلات مطرح شده از طرف مردم که اهم آن‌ها، رسیدن آب سرشاخه‌های دز به روستا، ساخت سالن ورزشی در روستا، نبود زیرساخت‌های گردشگری جهت ساماندهی گردشگران ورودی به روستا، ساماندهی رودخانه سیل خیز روستا، مشکل ساخت اتاق کارگری در زمین‌های کشاورزی اهالی را به مردم روستای کرمجگان داد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.