امامان جمعه اهل سنت خراسان اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کردند

امامان جمعه اهل سنت در خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امامان جمعه اهل سنت در خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:
اقدام بی‌شرمانه، ننگین و غیرقابل بخشش نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) و کلام الله مجید و حمایت رییس جمهور فاسد و نابخرد فرانسه از آن که به بهانه دفاع از آزادی بیان و عقیده آن را تایید کرده، نشانه اوج تزلزل غرب در مهار موج اسلام گرایی در دنیای به ظاهر متمدن و مدرن آن ها است.
 

بیشتر بخوانید


با تمسک به آیات نورانی قرآن کریم بر این باوری هستیم که این گونه اهانت‌ها نه تنها مانع رشد و ترقی اسلام و پیام نورانی آن نمی‌شود بلکه دیدگان جهان را بینا کرده و حقایق نورانی اسلام و آرمان بلند و عدالت گستر خاتم پیامبران و رحمت العالمین را در مقابل آن‌ها روشن‌تر خواهد کرد.

در ایام ولادت مسرور پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته پرخیر و برکت وحدت، این اقدام گستاخانه را به شدت محکوم کرده و از امت مسلمان در سراسر جهان به ویژه نخبگان و فرهیختگان دعوت می‌کنیم با اعلام انزجار گسترده خود و نشان دادن قدرت و عظمت امت واحده اسلامی اجازه تکرار این گونه لجام گسیختگی‌ها و هتاکی‌ها را به احدی ندهند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.