مراسم تدفین یکی از کانون‌های انتقال بیماری کرونا

مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین گفت: شهرستان هرسین دارای وضعیت فوق قرمز در همه گیری و میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا است و یکی از کانون‌های انتقال بیماری کرونا مراسم تدفین، عزا و عروسی ها است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمزه ای مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین گفت: شهرستان هرسین دارای وضعیت فوق قرمز و ویژه در همه گیری و میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا است، یکی از کانون‌های ایجاد تجمع و انتقال بیماری کرونا مراسم تدفین، عزا و عروسی ها است.

او ادامه داد:همگان میدانیم با توجه به آداب و رسوم و فرهنگ دیرینه مردمان شهرستان در برگزاری مراسم فوت و ترحیم، اما شایسته‌تر و خداپسندانه‌تر به جهت حفظ سلامتی خود، خانواده، جامعه و احترام به حقوق شهروندان تغییر رفتار در این زمینه است.

او ادامه داد:  ضمن درک کامل دغدغه‌ها و حساسیت‌های مردم وصاحبین عزا و از طرفی افزایش فشار روحی و روانی در شهرستان، افزایش تعداد مبتلایان کادر بهداشت ودرمان شهرستان که سبب اختلال در خدمت رسانی بهتر به مراجعین شده  تقاضای تغییر رفتار و عدم برگزاری مراسم که منجر به ایجاد تجمع و انتشار و گسترش ویروس کرونا می شود را دارم و قطعا مردم فهیم شهرستان نیز این اقدام ارزشمند و خداپسندانه را بیش از پیش پذیرفته و استقبال خواهند کرد. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار