سایه شوم کرونا در موج سوم پر رنگ‌تر از همیشه

فرماندار شهرستان صحنه بر لزوم رعایت دستورهای بهداشتی توسط اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه با تاکید بر لزوم رعایت دستور‌های بهداشتی در این شهرستان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خواستار همکاری عموم مردم شد.

 حیدری قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در بین مردم را منوط به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم و همکاری مجدانه آحاد مردم در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دانست و از مردم فهیم شهرستان درخواست همکاری کرد.

او با بیان اینکه  اجرانکردن برخی  دستورهای بهداشتی و حضور در اجتماعات غیر ضروری خطر شیوع ویروس کرونا را تشدید می‌کند، افزود: طبق قواعد عقلی که می‌گوید اگر انسان عملی را موجب ضرر بداند به حکم عقل باید از آن اجتناب کند در چنین شرایط حساس و حیاتی از زمان که سایه شوم کرونا در موج سوم شیوع پر رنگ‌تر از همیشه شده بی توجهی به هشدار‌ها عواقب ناگواری در روز‌های آینده برای شهر و دیدارمان بدنبال خواهد داشت بنابراین شرکت در مراسم ختم و یا شادی اصلاً به صلاح نبوده بلکه تهدیدی برای سلامتی خود و دیگران است.

حیدری همچنین استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و نهاد‌ها را در محل کار ضروری دانست و گفت: اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا باید تشدید شود و ادارات و نهاد‌ها از پذیرش و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

فرماندار صحنه همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کنترل کرونا توسط مشاغل مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: تیم بازرسی و نظارت بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف بازدید بعمل می‌آورند در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار