تولید بیش از ۸۰۰ هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

سرپرست معاونت مهندسی و نظارت نیروگاه رامین اهواز گفت: ۸۰۴ هزار و ۹۹۰ مگاوات ساعت برق طی مهرماه امسال در این نیروگاه تولید شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کبیری سرپرست معاونت مهندسی و نظارت نیروگاه رامین اهواز درخصوص تولید برق گفت: میزان تولید برق طی مهر ماه امسال به ۸۰۴ هزار و ۹۹۰ مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه رسید.

او با بیان اینکه از این میزان ۷۵۴ هزار و ۴۳۷ مگاوات آن تولید خالص بود و به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شد، افزود: متوسط تولید لحظه‌ای نیروگاه طی مدت مذکور، ۲۳۳ مگاوات و میزان ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۳ هزار و ۴۵۴ ساعت ثبت شده است.

کبیری در خصوص تولید برق در شهریورماه امسال اظهار داشت: علیرغم گرمای طاقت فرسا و شرایط سخت و شیوع ویروس کرونا، طی مدت مذکور، ۹۱۴ هزار و ۴۴۹ مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد و با توجه به میزان مناسب و مطلوب در تابستان امسال، خاموشی‌های ناخواسته در استان خوزستان رخ نداد.

نیروگاه رامین اهواز بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نیروگاه حرارتی کشور، تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.