ارتقاء سواد رسانه‌ای بزرگسالان با بهره مندی ازفناوری‌های نوین

معاون سواد آموزی استان زنجان گفت: سواد آموزی و توجه به افزایش دانایی، آگاهی و سواد افراد مختلف جامعه یک وظیفه و تکلیف همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتحی معاون سواد آموزی استان زنجان گفت: تولید محتوای الکترونیکی برای بزرگسالان کم سواد و بی سواد کار دشواری است، اما با توجه به تلاش، برنامه ریزی و علاقه آموزش دهندگان، این روند با سرعت و دقت پیش می‌رود.

معاون سوادآموزی استان زنجان ادامه داد: استفاده از ابزار‌های آموزشی جدید و بهره مندی از فناوری‌های نوین در آموزش بزرگسالان می‌تواند به آگاهی‌ها و ارتقاء سواد رسانه‌ای و مجازی آن‌ها کمک کند.

فتحی با بیان اینکه محتوا‌های تولید شده براساس سطح مخاطبان کم سواد و بی­سواد تولید می­ شوند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شعار سوادآموزی گامی بدون توقف، معاونت سواد آموزی استان زنجان در قالب کارگروه تولید محتوای سوادآموزی زنجان و مناطق با استفاده از ظرفیت­های موجود، تولید محتوای بومی دروس دوره سوادآموزی و انتقال را از شهریورماه آغاز کرده است و  تا پایان آبان ماه تمام محتوا‌های مورد نظر جهت بارگذاری در پورتال و استفاده سواد آموزان و سایر آموزش دهندگان آماده خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.