توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در بهمئی

امام جمعه شهر لیکک گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین مردم و دانش آموزان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان بهمئی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، بر لزوم تداوم همدلی‌ها توسط خیرین و گروه‌های جهادی در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد و گفت: به همت ستاد نماز جمعه شهرستان بهمئی ۱۰۰ بسته رایگان (لوازم‌التحریر) نوشت افزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مردم و دانش آموزان نیازمند و آسیب‌دیده از شرایط کرونا، توزیع شده است.


حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: این بسته‌ها شامل کیف، انواع دفتر، مدادرنگی، خودکار، پاکن، جامدادی، مداد، تراش و سایر نوشت افزار و مواد غذایی شامل: برنج، رب، روغن، ماکارونی و حبوبات به ارزش ۶۰ میلیارد ریال است.


او با اشاره به اینکه همه اقلام تهیه شده برگرفته از فرهنگ ایرانی و تولیدات صنعتگران نوشت‌افزار داخلی هستند افزود: خیرین و جوانان فعال در ستاد نماز جمعه شهرستان با هدف کمک‌رسانی به خانواده‌های کم درآمد و دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونا در چندین مرحله اقدام به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه کرده‌اند و این اقلام نیز با شناسایی‌هایی که از قبل شده است توزیع شد.


امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه، فعالیت‌های جهادی و حمایت از خانواده‌های نیازمند در شهرستان بهمئی تا ریشه ‌کنی این ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: در ادامه نهضت کمک‌های مومنانه همدلی و مواسات، رزمایش پویش ملی اهدای نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار شهرستان تحت عنوان مشق احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت دفتر و ستاد نماز جمعه بهمئی اجرا شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.