نقشه برفروبی در اردبیل تدوین شده است

معاون امور خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: در آستانه فصل زمستان و با هدف ساماندهی امر برف‌روبی نقشه‌های مورد نیاز برای برف‌روبی در سطح شهر اردبیل تهیه و تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی، معاون امور خدمات شهری شهرداری اردبیل در جلسه هماهنگی مدیران خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: در حوزه خدمات شهری سعی داریم در کنار کار‌های معمول و روزمره به صورت دقیق و کارشناسی مشکلات و معایب گذشته را برطرف کنیم که در این ارتباط برف‌روبی مناطق مختلف شهر براساس نقشه متحد تهیه شده انجام می‌شود.

او بیان کرد: براساس نقشه تدوین شده در هر پنج منطقه شهرداری چهار نوع معبر اعم از ویژه، حساس، اصلی و فرعی تعریف شده تا با اولویت عملیات برف‌روبی به صورت همزمان در هر پنج منطقه شهرداری انجام شود.

معاون امور خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: با تهیه این نقشه دیگر امکان ارائه خدمات به شهروندان به صورت پراکنده و نامنسجم وجود نخواهد داشت و تلاش‌مان بر این خواهد بود تا با اولویت معابر ویژه، حساس، اصلی و فرعی برف‌روبی را در خیابان‌ها و حتی معابر زیر ۱۰ متر انجام دهیم.

دباغ عبداللهی از ابلاغ این نقشه به تمام شهرداری‌های مناطق خبر داد و بیان کرد: ما نیز در شهرداری مرکز بر فرآیند اجرای عملیات برف‌روبی طبق نقشه نظارت خواهیم کرد تا برخلاف سال‌های گذشته این فرآیند به شکل مطلوب و مناسب به انجام برسد.

او افزود: در کنار این اقدامات خرید و تامین نمک مورد نیاز برای برف‌روبی و همچنین تدارک تجهیزات و تیغ‌های برف‌روبی و قرارداد با اکیپ‌های برف‌روبی و ماشین‌آلات بخش خصوصی به انجام رسیده تا زمستان امسال مشکلی را نداشته باشیم.

معاون امور خدمات شهری شهرداری اردبیل ادامه داد: ما در حوزه خدمات شهری تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در کنار عملیات جمع‌آوری و انتقال پسماند شهری و تنظیف عمومی با اقدامات ابتکاری به سمت کارآمدی این مجموعه حرکت کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار