آغاز طرح ضربتی سلامت دردلیجان

طرح ضربتی سلامت با عنوان " طرح امنیت وسلامت ، از امروز در سطح شهرستان دلیجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طرح ضربتی سلامت با عنوان "طرح امنیت و سلامت" از امروز با برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد نیروی انتظامی دلیجان در سطح این شهرستان آغاز شد و به صورت ویژه ادامه می‌یابد.

سرهنگ جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در گفت و گور با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: طرح ضربتی سلامت به منظور تغییر وضعیت این شهرستان در زمینه موارد ابتلا به بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان اجرا می‌شود.

سرهنگ جمالی افزود: در "طرح امنیت و سلامت" آمران سلامت در ۱۰ نقطه این شهرستان ضوابط بهداشتی را آموزش می‌دهند و با متخلفانی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد می‌کنند.

او اضافه کرد:تذکر به شهروندان برای رعایت بهداشت، جریمه سرنشینان بدون ماسک خودرو‌ها و مهر و موم اصناف فعال گروه‌های ۲، ۳ و ۴ که باید براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تعطیل باشند، از جمله برنامه‌های این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: دراین راستا رانندگان متخلف صدهزارتومان وسرنشینان خودرو هرکدام ۲۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.

او تاکید کرد: همچنین از اصناف گروه یک که باید به فعالیت خود ادامه دهند بازدید می‌شود و با فروشندگان و مشتریان بدون ماسک در فروشگاه‌ها برخورد لازم انجام خواهد شد.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه اجرای موفق این طرح فقط با همکاری مردم امکان پذیر است از مردم شهرستان دلیجان درخواست کرد با رعایت ضوابط بهداشتی به کادر درمان کمک کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.