راز انقراض فرقه رجوی

مقر منافقین در آلبانی در تلویزیون انگلیس به تصویر کشیده شد. آن‌ها حتی حق بچه دار شدن را ندارند و کارشان این است که با اکانت‌های فیک علیه ایران در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسارتگاه اشرف در عراق، اسکانی موقت در فرانسه و سپس کمپی محصور در روستایی در نزدیکی تیرانای آلبانی سرنوشت دهه‌های اخیر فرقه رجوی است. فرقه‌ای که امروز مجبور است حتی مرگ و زندگی عنصر اصلی خود یعنی مسعود رجوی را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد در این میان تلویزیون رسمی انگلیس در گزارشی به سراغ منافقین و کمپ آن‌ها در آلبانی رفته است، کمپی فوق سری و به شدت محافظت شده که تا کنون اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز نکرده است و تنها خبرنگارانی انگشت شمار توانسته اند به کمپ منافقین در تیرانای آلبانی راه یابند.

شبکه ۴ لندن در گزارشی که البته کلیات آن سال گذشته پخش شده بود راز‌هایی ناگفته از زندگی غیر طبیعی هواداران مریم رجوی را باز گو می‌کند و در این بین از انقراض منافقین در آلبانی پرده بر می‌دارد، منافقینی که در قبرستان‌های حومه آلبانی به خاک سپرده می‌شوند و با توجه به این که حق فرزند آوری ندارند جایگزینی هم برای آن‌ها در کمپ نیست.

در بخشی از این مستند برای اولین بار تصاویر هوایی از اردوگاه منافقین در آلبانی منتشر می‌شود که حاکی از ساخت و ساز‌های وسیع این گروه منفور در حومه آلبانی است.

خبرنگار انگلیسی در این خصوص می‌گوید که این بزرگ‌ترین ساخت و ساز صورت گرفته توسط این سازمان است. ساخت و ساز‌هایی که پول آن توسط دلار‌های آمریکایی و سعودی انجام گرفته و کاملا از آن حفاظت می‌شود به طوری که وقتی راوی این مستند در محدوده هزار متری کمپ قرار می‌گیرد و تعدادی از افراد با خشونت مانع او می‌شوند و با این که کارت خبرنگاری خود را به آن‌ها نشان می‌دهد آن‌ها او را تروریست ایرانی می‌خوانند و به فیلم بردار و مترجم این گروه مستند حمله می‌کنند!

این گروه مستند در قسمت دیگری از گزارش خود به سراغ فردی به نام «حسن» که شخصی قابل اعتماد برای منافقین بوده و بخشی از فعالیت‌های فضای مجازی آن‌ها را برعهده داشته است می‌روند. یکی از وظایف حسن در گروهک منافقین ساختن اکانت‌های فیک است به این منظور که حمایت‌های مردم ایران از مریم رجوی را گسترده نشان بدهد، حسن به آن‌ها می‌گوید: «من باید با اکانت‌های جعلی و نه اکانت‌های واقعی در حمایت از مریم رجوی پست ارسال می‌کردم».

لجن پراکنی‌هایی که تازگی ندارد و بیش از این نیز تصاویری از حضور چندین پیرمرد و پیرزن منافق نشان داده شد که مشغول هشتگ زنی علیه جمهوری اسلامی بودند در همین زمینه حدود دو سال قبل گزارشی با عنوان «جلاد‌های هشتگ ساز» در این باره نوشته شده بود: «از سوله‌های تروریسم سایبری منافقین تصاویری به دست آمده که در آن مشتی پیرمرد و پیرزنِ درمانده مجبورند صبح تا شب در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.

روال کار آن‌ها به این شکل است که از ابتدای ساعت اداری آموزش می‌بینند و سپس از ظهر شروع به فضاسازی در فضای مجازی می‌کنند. در انتهای شب نیز بازخورد کار روزمره خود را مرور و سوژه‌هایی را که باید برای لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی در روز بعد کار کنند، بررسی می‌کنند.»

اما نکته‌ای که در این مستند تازگی دارد اذعان خبرنگار انگلیسی به بن بست منافقین است، خبرنگار شبکه ۴ لندن از رنج‌های بسیار منافقین در این کمپ‌ها می‌گوید و این که آنان رو به انقراض هستند: «آن‌ها در این کمپ‌ها درد می‌کشند، از آن جایی که افراد حاضر در این کمپ حق بچه دار شدن را ندارند، نسل جدیدی نیز وجود ندارد.»


بیشتر بخوانید

گروه مستند سپس به قبرستانی متروکه در نزدیکی کمپ منافقین در آلبانی می‌روند که بسیاری از افراد منافقین بر سر کهولت سن و بیماری مرده اند. مردگانی که هیچ جایگزینی برای آن‌ها در اردوگاه منافقین وجود ندارد و باید آن را پایان خط منافقین و انقراض آن‌ها دانست.


منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
راز نداره

خیانت آشکار
آخرین اخبار