در بسته حوادث شنبه ۱۰ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

کشف محموله لباس زنانه قاچاق در اندیمشک/ ۲ سارق محتویات خودرو در ماهشهر دستگیر شدند

حوادث امروز شنبه ۱۰ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۱۰ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف محموله لباس زنانه قاچاق در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در ادامه مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی "پل زال" اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی بعمل آمده از خودرو توقیفی تعداد ۲ هزار و ۵۲۲دست انواع لباس زنانه قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری ۳ سارق محتویات داخل خودرو در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی مخفیگاه ۳ سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان مسافر برنما در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مسافر کش از بانوان در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت به عنف این پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی ۲ سارق در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی پراید مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و توقیف شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش اعتراف کردند و با همکاری مالباختگان نیز شناسایی شدند و تحقیقات جهت دستگیری سایر همدستان احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.