تریلی حامل محموله قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در شاهرود خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در راستای اهداف و اولویت‌های راهبردی پلیس امنیت اقتصادی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد جدی و قاطع با سودجویان این بخش در دستور کار قرارگرفته است.

او افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شاهرود یک دستگاه تریلی را در محور شاهرود - میامی متوقف و از آن بازرسی کردند.

سردار حسنی ادامه داد: تریلی از مبدا تهران به مقصد مشهد در حرکت بود، ماموران در بازرسی از این تریلی محموله‌ای شامل انواع لوازم خانگی که بدون مجور قانونی و به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بنا بر اعلام کارشناسان این‌محموله بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ابراز داشت: این محموله شامل ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی،۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه یخچال،۲ دستگاه فریزر، یک دستگاه یخچال ساید، ۴ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۲۲ دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه است.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار