سردار حمیدی خبر داد؛

حل گره ترافیکی بزرگراه‌ شهید تندگویان و نواب با احداث تقاطع غیرهمسطح

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: مشکلات زیادی در روز‌های آخر هفته و مناسبات در تقاطع بزرگراه‌ شهید تندگویان و نواب به لحاظ عبور جریان ترافیکی رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه تهران بزرگ امروز در مراسم آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: در محدوده تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان تنها در سال گذشته، ۴ کشته بر اثر تصادف داشتیم و این نقطه یکی از محل‌های حادثه خیز است.

سردار حمیدی، تأکید کرد: مشکلات زیادی در روز‌های آخر هفته و پنجشنبه‌های آخر سال و مناسبات در این منطقه به لحاظ عبور جریان ترافیکی رخ می‌دهد که بخش زیادی از توان حمل‌ونقلی منطقه را به خود اختصاص می‌دهد.

به گفته وی، اجرای اقدامات عمرانی مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، اما این مشکلات را به جان می‌خریم تا عبور و مرور تسهیل و آرامش نسبی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان امروز- شنبه با حضور مجازی پیروز حناچی شهردار تهران آغاز شد.

این منطقه از یک سو به دلیل قرار گرفتن در کریدور سفر‌های ورودی از استان‌های جنوبی کشور و از سوی دیگر به دلیل واقع شدن در مسیر حرم مطهر امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و نیز نزدیکی به پایانه مسافربری جنوب پایتخت همواره با حجم قابل توجهی از ترافیک عبوری و محلی مواجه بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار