کودکان سرطانی اراک پلیس شدند

با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی کودکان سرطانی پلیس شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به همت موسسه حمایت از کودکان سرطانی حامی یار و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی کودکان سرطانی در اراک در نقش پلیس ظاهر شدند.

کودکان سرطانی اراک پلیس شدند
با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی کودکان سرطانی پلیس شدند.

به همت موسسه حمایت از کودکان سرطانی حامی یار و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی کودکان سرطانی در اراک در نقش پلیس ظاهر شدند.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تشکر می‌کنم از موسسه حامی یار که این شرایط را ایجاد کردند و ما درخدمت کودکان سرطانی هستیم و اآرزوی سلامتی برای این عزیزان داریم

سرهنگ حسینی افزود: خواسته کودکان سرطانی این بود که در نقش پلیس قرار بگیرند و ماهم اجابت کردیم و این آرزوی کوچک آن‌ها را برآورده کردیم تا با این کار کوچک بتوانیم این عزیزان را لحظاتی خوشحال کنیم.

او اضافه کرد: به اتفاق این کودکان به سرنشینان خودرو که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند تذکر دادیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: استفاده از ماسک برای سرنشینان خودرو خ بیشتر از یک نفر الزامی است و از سرنشینان خودرو درخواست داریم حتما ماسک بزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ریشه کن شدن این ویروس مردم جهان خصوصا مردم ایران از شر این بیماری خلاص شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.