نیروهای امنیتی در واشنگتن و فیلادلفیا به حالت آماده‌باش درآمدند

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، نیروهای امنیتی برای مقابله با شورش‌های احتمالی پس از اعلام نتایج انتخابات در واشنگتن و فلادلفیا به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت امنیت داخلی آمریکا برای حفاظت از ساختمان‌های دولتی در واشنگتن پایتخت این کشور در صورت وقوع ناآرامی و خشونت پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، نیرو‌های این وزارتخانه را به حال آماده باش درآورد.

"عبدالمنعم العمرانی"، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در واشنگتن گفت: پایتخت آمریکا برای شب انتخابات آماده می‌شود، در ماه ژوئن گذشته "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در برابر این کلیسا ایستاد و انجیل در دست گرفت. این اقدام، در همان روزی صورت گرفت که این منطقه شاهد تظاهرات گسترده‌ای بود که به درگیری با نیرو‌های امنیتی منجر شد که جنبش ”جان سیاه پوستان مهم است“، آن را هدایت می‌کرد. نام این جنبش، هم اکنون بر روی این خیابان گذاشته شده است. همانطور که می‌بینید این منطقه آماده می‌شود و تدابیر حفاظتی از ساختمان‌ها برای شبی اتخاذ می‌شود که شاید در تاریخ انتخابات آمریکا بی سابقه باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: همه پیش بینی می‌کنند که در شب انتخابات، تظاهرات اعتراض آمیز به نتیجه آن برگزار شود، این منطقه فاصله زیادی با کاخ سفید ندارد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا به سازمان‌های وابسته به خود از جمله سازمان‌های نظارت بر مرز‌ها و مهاجرت، دستور داده است تا از ساختمان‌های متعلق به دولت فدرال آمریکا در این منطقه نزدیک کاخ سفید و نیز در سراسر واشنگتن حفاظت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار