تشدید نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی شهرستان سرپل ذهاب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل‌ذهاب گفت : نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی این شهرستان تشدید می‌شود و بامتخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف نظری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل‌ذهاب گفت : براساس بازرسی‌های روزانه از بازار سرپل ذهاب هم اکنون در خصوص تامین ماسک بهداشتی مشکلی در این شهرستان نداریم.

او گفت : استفاده از ماسک یک راهکار جدی و مورد تاکید برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است و ماسک به اندازه کافی در دسترس مردم وجود دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌ها ماسک را با قیمت هر عدد یک هزار و ۳۰۰ تومان خریداری و استفاده کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب افزود: باتوجه به شرایط حاد و وضعیت قرمز این شهرستان با همکاری اتاق اصناف، اماکن شهرداری، شبکه بهداشت، فرمانداری و نیروی انتظامی به منظور اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا، فعالیت واحد‌های صنفی شهرستان و تعطیلی بازار به صورت روزانه نظارت و بازرسی می‌شود.

نظری ادامه داد: مشارکت عموم مردم و رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی به طور قطع در این‌شرایط بحرانی لازم و ضروری است که در شهرستان همچون موج‌های اول و دوم کرونا، بازاریان در تعطیلی بازار پیش قدم شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار