فرمانده ناجا؛

هوشمندسازی پلیس، تحولی بزرگ در ارائه خدمت به مردم

سردار اشتری با بیان این که هوشمندسازی پلیس، تحولی بزرگ در ارائه خدمت به مردم است، گفت: ان شاءالله با رفع خلاء‌ها و کمبود‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد رشد و شکوفایی در این زمینه باشیم.

سردار "حسین اشتری" در دیدار با آیت الله "مصطفی محامی" نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان با تبریک ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: نیروی انتظامی توانسته با لطف و عنایت الهی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عهده ماموریت‌های خود که فشردگی و سختی‌های خاصی دارد به خوبی برآید.

او  تصریح کرد: بحمدالله کارکنان ناجا در اقصی نقاط کشور از مرز‌ها گرفته تا شهرها، جاده‌ها و روستا‌ها در تأمین و حفظ امنیت کوشا هستند تا جایی که اعتماد مردم به نیروی انتظامی روز به روز افزایش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس با توجه به محدودیت‌های سال اخیر در بحث شیوع کرونا هیچ وقت متوقف نشده است، گفت: در موضوع پیشگیری نیز اقدامات مناسبی از سوی ماموران انجام گرفته و گزارشی محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ارائه دادیم.

سردار اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی در روز‌های اول شیوع بیماری کرونا، در مقابله با محتکران اقتصادی ورود پیدا کرد و با توجه به فضای مجازی که وضعیت خاصی داشت و مردم نگران بودند توانست قاطعانه با متخلفان و محتکران اقتصادی برخورد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: ضد عفونی کردن معابر با تمام تجهیزات و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از اقدامات مهمی بود که در دستور کار قرار گرفت و مصوبات ستاد مقابله با کرونا با جدیت اجرا و نتیجه آور بود.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیان داشتند نیرو‌های مسلح با تمام ظرفیت در مقابله با کرونا پای کار بیایند، افزود: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت بهداشت و درمان خود و حتی پزشکان و مشاوران به خوبی بهره برد و تمام امکانات موجود در اختیار مردم قرار گرفت.

سردار اشتری با بیان اینکه فرمایشات معظم له لطف الهی بود که شامل حال نیرو‌های مسلح شد، بیان داشت: ان شاء الله با اقدامات انجام شده در پیشگیری از گسترش این بیماری منحوس گام‌های موثرتری برداشته و بتوانیم آن را شکست بدهیم.

ارشدترین مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس اقدامات خوبی را در حوزه نظم و امنیت انجام داده، اظهار داشت: برخورد قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش و برخورد با کسانی که مردم از آنان شکایت دارند، نتایج خوبی را به دنبال داشت و هنوز هم این طرح ادامه داشته و تا زمانی که لازم باشد، ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: پلیس در استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات و الکترونیکی شدن خدمات گام‌های خوبی به سمت هوشمندسازی برداشته که تحول بزرگی در ارائه خدمت به مردم و انجام ماموریت‌ها بوده و ان شاءالله با رفع خلاء‌ها و کمبود‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد رشد و شکوفایی در این زمینه باشیم.

سردار اشتری با اشاره به بخشی از پیام حضرت آقا در تبریک هفته نیروی انتظامی که کارکنان پلیس را زحمتکش و خدوم خطاب قرار دادند، خاطرنشان کرد: این برای ما توفیق و مایه افتخار است که در کنار اقدامات انتظامی، خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تصریح این که در استان سیستان و بلوچستان اقدامات خوب و بزرگی در زمینه تأمین امنیت انجام شده، گفت: این استان، یکی از استان‌های امن کشور است و از لحاظ بسیاری از شاخص ها، روند کار به خوبی پیش می‌رود که امیدواریم با همکاری و تعامل نهاد‌ها و سایر دستگاه‌ها بهتر از قبل صورت گیرد.

سردار اشتری با تاکید بر این که یکی از دغدغه‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) موضوع سرقت است و مردم نیز این دغدغه را دارند، گفت: پلیس‌های تخصصی به ویژه پلیس آگاهی با برنامه ریزی و طرح‌های خود ان شاء الله جهش خوبی در این زمینه خواهند داشت.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پایان گفت: امیدواریم با حمایت نماینده، ولی فقیه در استان و همچنین تعامل و هم افزایی با دیگر دستگاه ها، موضوعات استان را پیگیری و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به خوبی در راه خدمات رسانی به مردم و اجرای وظایف خود انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار