سرپرست فرمانداری رامشیر:

تیراندازی در عزا و عروسی معضلی جدی است

عبادی گفت: تیراندازی در مراسم‌های عزا و عروسی یک معضل است و بزرگان و نخبگان باید برای ریشه کنی آن همکاری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر به برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشاره کرد و گفت: تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا به یک معضل تبدیل شده و رفع آن با تشکیل یک کارگروه با حضور بزرگان و نخبگان و ارائه راهکار‌های کاربردی میسر می‌شود.

او در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت جلسات شورای فرهنگ عمومی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید فرهنگ را به عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه اجتماعی نگاه کرد.

عبادی فرهنگ عمومی را یکی از بخش‌های مهم برنامه های فرهنگی دانست و اظهار داشت: این مقوله همواره از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و با توجه به اهمیت موضوع باید زمینه‌های ارتقای آن در شهرستان را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت بیش از پیش فراهم کنیم.

زهره عباس زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر ضمن تشکر از حضور اعضا، هفته وحدت را فرصت مناسبی برای ایجاد همدلی و تقویت وحدت بین اقشار و طوایف مختلف منطقه دانست و تصریح کرد: باید به بررسی موضوع آسیب‌های اجتماعی نظیر تیراندازی، کاهش سن ازدواج، افزایش آمار طلاق در شهرستان و همچنین برنامه ریزی درخصوص هفته وحدت پرداخته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.