لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی مسجدسلیمان برای مقابله با بحران در فصل بارندگی

فرماندار مسجدسلیمان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید خود را برای مقابله با بحران‌های احتمالی در فصل بارندگی آماده کنند و تهمیدات لازم اندیشیده شود.

محمد پاکدل فرماندار مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان ضمن تقدیر از سپاه ناحیه شهرستان برای برگزاری مانور حفاظت از ادارات، گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی‌ همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی مقابله با بحران‌های احتمالی را داشته باشند.

او با تاکید بر تدوین تمهیدات و تدابیر پیشگیرانه و برنامه ریزی صحیح برای مقابله با حوادث احتمالی افزود: هنگام وقوع حوادث همه مدیران موظف هستند در حالت آماده باش باشند، زیرا مدیریت بحران وظیفه همه دستگاه‌های ذیربط است.

پاکدل با تاکید بر اینکه اداره آب و فاضلاب شهرستان باید هرچه سریعتر نسبت به وارد کردن شبکه آبرسانی شهری به مدار اقدام کند و اهتمام جدی در رفع شکستگی‌های خطوط در مناطق مختلف مسجدسلیمان داشته باشد، اظهار داشت: اداره برق شهرستان نیز باید با شناسایی مناطق پرخطر نسبت به هرس درختان در حریم شبکه برق اقدام نماید تا در زمان بارندگی و رعد و برق شاهد وقوع حوادث و خاموشی ناخواسته نباشیم.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان از تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر شبکه بهداشت و درمان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تقدیر و بیان کرد: از شهروندان خواهشمندم با توجه به وضعیت فوق بحرانی شهرستان به لحاظ کرونا ویروس، در خانه بمانند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.