سینمای خانواده و بررسی آثار پوران درخشنده در برنامه «نقد سینما»

پوران درخشنده کارگردان سینمای ایران، این هفته مهمان برنامه «نقد سینما» خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تازه‌ترین قسمت برنامه «نقد سینما»، جمعه این هفته ۱۶ آبان ماه با یک پرونده و یک گفت و گوی ویژه روی آنتن می‌رود.

در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی به بهانه بررسی تصویر خانواده در سینمای ایران، آرش خوشخو و سحر عصرآزاد به بررسی این موضوع خواهند پرداخت. میهمان ویژه این برنامه پوران درخشنده اولین کارگردان زن سینمای بعد از انقلاب اسلامی است که در ادامه گفت و گو، تصویر خانواده در آثار این کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

در ادامه برنامه و به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در اولین برنامه از سلسله گفت و گو‌های بررسی دهه نود، با حضور جواد نوروزبیگی و منصور لشکری قوچانی، تهیه کنندگان پرکار این دهه، تحولات ساختاری و محتوایی سینمای دهه نود، بررسی خواهد شد.

بخش‌های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویداد‌ها با حضور علیرضا مرادی و علی زادمهر خبرنگاران سینمایی و رسانه با موضوع آخرین رویداد‌های سینمایی و آثار اکران شده در هفته گذشته و نیز میز آموزش فیلمسازی بهروز افخمی با موضوع تدوین در سینما خواهد بود.

برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.