کرونا زیر سایه بی‌توجهی ‌ها جولان می‌دهد/تلفات ۶۰ نفری کرونا در فسا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا از افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ به بیش از ۶ هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا خبر داد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد افزایش مبتلایان به این بیماری هستیم.

او با بیان اینکه روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تست از افراد گرفته می‌شود، افزود: از این تعداد متاسفانه بیش از ۸۰ درصد به بیماری کرونا مبتلا هستند که تاکنون بیش از ۶۱۵۰ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

خالقی ادامه داد: متاسفانه با فوت ۱۷ نفر در یک هفته گذشته تعداد فوتی‌های شهرستان به ۶۰ نفر رسیده که مردم این را به عنوان یک زنگ‌خطر بسیار جدی مورد توجه خود و خانواده‌ها قرار بدهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: متاسفانه در سایه بی تفاوتی و بی توجهی‌های که در جامعه شاهد آن هستیم آمار تلخی رقم خورده و هم اکنون تعداد ۷۰ نفر از این مبتلایان بدحال در بخش کووید ۱۹ تحت مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او از بهبودی قطعی ۳۷۶۰ بیمار کرونایی در شهرستان هم خبر داد و افرود هم اکنون تعداد ۲۴۳۴ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری می‌باشند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار