رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت مطرح کرد؛

دستگیری قلدر محله یافت آباد

سرهنگ راستی از دستگیری فردی شرور که اقدام به عربده کشی با سلاح گرم و تخریب شیشه‌های یک واحد صنفی قهوه خانه و شیشه خودرو‌ها در حوالی محله یافت آباد تهران کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به  دستگیری فردی شرور در حوالی محله یافت آباد تهران اظهار کرد: این فرد در هفته گذشته در حالتی غیرعادی ضمن عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم، اقدام به ایجاد درگیری و تخریب یک قهوه خانه کرده وپس از آن نیز اقدام به شکستن شیشه و خسارت به خودرو‌ها با استفاده از شی نوک تیز کرده بود.

او افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه و اعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که متهم مورد نظرش شیشه‌های یک واحد صنفی قهوه خانه و تعداد ۵ دستگاه خودرو را از ناحیه شیشه‌های جلو و بغل تخریب و بلافاصه از فرصت استفاده نموده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، روز گذشته شانزدهم آبان ماه، مخفیگاه متهم در حوالی نازی آباد شناسایی و مأموران موفق شدند طی یک عملیات پلیسی و در حالی که متهم اقدام به فرار کرده بود با شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیرکردند و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به واحد صنفی و خودرو‌های تخریب شده را حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم از اراذل و اوباش سطح یک ودارای سوابق شرارتی متعدد است که در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

او عنوان کرد: این فرد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری ، پلیس امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار