کنسول PS5 با جایگاه شارژ فوق العاده عرضه می شود

منتقدان حوزه فناوری بر این باورند که شرکت سونی توانسته جایگاه شارژ بسیار مناسبی را برای PS5 طراحی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با معرفی کنسول مورد انتظار پلی استیشن ۵، شرکت سونی وسایل جانبی دیگری را نیز به نمایش گذاشت. این تجهیزات که از زمان عرضه نهایی پلی استیشن ۵ در دسترس خواهند بود شامل هدست بی‌سیم Pulse 3D، دوربین پلی استیشن ۵ و دسته بازی DualSense می‌شوند.

در کنار این موارد یک وسیله مفید دیگر وجود دارد که خریداران می‌توانند در زمان انتخاب پلی استیشن جدید خود آن را نیز خریداری کنند. بر اساس اطلاعات جدید شرکت سونی یک جایگاه شارژ جدید برای دسته‌های بازی DualSense طراحی کرده که در حالی که بسیار ساده هستند کیفیت فوق‌العاده‌ای را به گیمرها ارائه می‌دهند. کنترلر‌های جدید پلی استیشن در کنار ورودی جک هدفون جایگاهی را برای شارژ نیز دارند.

جایگاه‌های شارژ جدید به کاربران اجازه می‌دهند به سادگی دسته‌های خود را روی آن قرار دهند و پس از مدتی کنترلر را با شارژ کامل بردارند. دسته‌های DualSense به راحتی بر روی جایگاه شارژ پلی استیشن قرار می‌گیرند و همانند DualShock در پلی استیشن ۴ چراغ آن‌ها هنگام شارژ روشن می‌شود. 

قیمت جایگاه شارژ دسته‌های DualSense


بیشتر بخوانید


قیمت جایگاه شارژ دسته‌های DualSense

جایگاه‌های شارژ جدید سونی بسیار ساده هستند و این مسئله باعث زیبایی محیطی می‌شود که کاربر دستگاه را در آن جا قرار می‌دهد. این وسیله جانبی یک جایگزین بسیار مناسب برای سیم‌های USB C است و کاربر می‌تواند محیط سرگرمی خود را با نظم بالا شکل دهد. طراحی جایگاه شارژ دسته‌های DualSense همانند پلی استیشن ۵ است با این تفاوت که این وسیله جدید و ساده بسیار کوچک و سبک است.

قطعا جایگاه‌های شارژ ضروری‌ترین تجهیزات پلی استیشن ۵ نیستند اما گیمرهایی که به نظم اهمیت می‌دهند و تمایل دارند بدون وجود مشکلی دسته‌های DualSense را شارژ کنند بهتر است چنین وسیله جانبی کارآمدی را خریداری کنند. گفتنی است؛ جایگاه‌های شارژ دسته‌های پلی استیشن در تاریخ ۱۲ نوامبر همراه با کنسول عرضه می‌شود و با قیمت ۳۰ دلار به فروش خواهند رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.