معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

۳۵ پروژه نیمه تمام خراسان شمالی به بخش خصوصی واگذار شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ۳۵ پروژه نیمه تمام استان باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: در این مسیر باید اطلاع رسانی‌های دقیق و درستی انجام شود، زیرا این موضوع یک فرصت فوق العاده از سوی دولت برای بخش خصوصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمود قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سپس دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا این پروژه‌های نیمه تمام را با واگذاری به بخش خصوصی و اطلاع رسانی به سرانجام برسانند.

قنبری از بخش خصوصی بعنوان عامل موثر در تولید ثروت و اشتغال یاد کرد و گفت: بخش دولتی نیز پشتیبان بخش خصوصی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: تولید ثروت توسط بخش خصوصی، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان محقق شده تا از این طریق معضل بیکاری نیز حل شود.
قنبری به وضعیت مطلوب بازار و قیمت کالا‌های اساسی در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در بخش قیمت کالا‌های اساسی از جمله مرغ، نان، شکر و ... با همت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کنترل خوبی را شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی  عنوان کرد: در روز‌های اخیر نیاز مرغ استان تامین شده بود و مرغ از سایر استان‌های همجوار وارد نشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.