بازی Warfare با کیفیتی فوق العاده به کنسول های نسل آینده می آید

شرکت Digital Extremes به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان Warfare برای کنسول های نسل آینده را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان محبوب تیراندازی رایگان شرکت Digital Extremes قرار است به کنسول‌های نسل آینده راه پیدا کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، بازی Warfare قرار شده به زودی برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود و قابلیت‌های جدیدی را با خود به همراه داشته باشد.

طبق اطلاعاتی که شرکت Digital Extremes منتشر کرده عنوان مذکور با کیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. همانند بسیاری از بازی‌های نسل قبل که برای کنسول‌های جدید عرضه شده‌اند، عنوان Warfare نیز سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد و زمان اجرای بازی کم است. شرکت سازنده مدعی شده که کاربران در این بازی شاهد نورپردازی پویا در محیط بازی خواهند بود.

یکی از برنامه نویسان عنوان Warfare طی مصاحبه اخیر خود گفت: "تابش نور خورشید اکنون در این بازی باعث به وجود آمدن سایه‌های دقیق و بلند توسط درخت‌ها می‌شود. شاخ و برگ‌ درخت‌ها سایه‌ای پویا را تولید می‌کنند که کاربران می‌توانند از زیر آن‌ها رد شوند". 

افزایش گرافیکی عنوان Warfare برای کنسول‌های نسل آینده


بیشتر بخوانید


افزایش گرافیکی عنوان Warfare برای کنسول‌های نسل آینده

شرکت سازنده بازی Warfare همچنین بافت گرافیکی عنوان خود را بازسازی کرده تا کیفیت آن‌ها بیشتر شود و خریداران کنسول‌های نسل آینده محیط خیره‌ کننده‌تری را ببینند. این اقدامات باعث شده تا محیط بازی Warfare به مراتب طبیعی‌تر باشد و جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارد. شرکت Digital Extremes همچنین تایید کرد که عنوان Warfare به کاربران اجازه تجربه بازی به صورت چند نفره بین نسل‌های مختلف کنسول‌ها را می‌دهد.

بر اساس این اطلاعات دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۵ و PS4 می‌توانند همزمان با یکدیگر به صورت چند نفره بازی کنند و داده‌های دریافت شده بر روی کنسول‌‌ نسل‌های مختلف به صورت یکسان ثبت می‌شود. گفتنی است؛ این بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۵ با کمک کنترلر DualSense به کاربران حس قوی‌تری را هنگام تیراندازی می‌دهد تا افراد تجربه دقیق‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار