معاون استاندار قزوین:

طرح مهارت‌آموزی سربازان باید بر مبنای نیاز جامعه اجرا شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در طرح مهارت‌آموزی باید مواردی را به سربازان آموزش داد که کمبود آن‌ها در استان حس می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی در کارگروه تخصصی مهارت‌آموزی استان گفت: طرح مهارت‌آموزی سربازان و کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح باید بر مبنای نیاز جامعه اجرا شود و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای وظیفه دارد که مهارت‌هایی را به سربازان آموزش دهد که کمبود آن‌ها در استان حس می‌شود.

وی اجرای طرح مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان و نیرو‌های وظیفه نیرو‌های مسلح را یکی از بهترین طرح‌های مهارتی اجراشده در کشور دانست و افزود: دوره سربازی یکی از بهترین دوره‌هایی است که جوان در آن آمادگی آموزش دیدن دارد، ضمن اینکه اجرای این طرح برای مهارت‌آموزی به جوانانی که نیاز به شغل دارند، یک واجب مؤکد است.

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: البته اجرای این طرح باید مطابق با علاقه و توان جوان و نیاز جامعه انجام شود.

قبادی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان باید برای اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان ارتباط صمیمانه‌تری با نیرو‌های مسلح برقرار و فراتر از کار اداری عمل کند.

قبادی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید به نیرو‌های مسلح برای اجرای طرح مهارت‌آموزی سربازان کمک و تلاش کنند که کیفیت این مهارت‌آموزی در بالاترین سطح ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.