همه تلاش مسوولان اصفهان توسعه استان و رفع مشکلات مردم است

استاندار اصفهان گفت: تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی در بخشی از مواقع به همت بیشتر مدیران و تقویت فعالیت‌های اجرایی و در برخی موارد مستلزم رفع نواقص و مشکلات قانونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در استانداری در جمع خبرنگاران افزود: تعامل و رایزنی بین مجمع نمایندگان با مدیران استان وجود دارد و این جلسه در راستای بیان دغدغه‌های ۲ طرف در جهت توسعه و رفع مسائل و مشکلات مردم برگزار شد.

او اظهارکرد: امروز نمایندگان استان و مجموعه مدیریت استان اعم از استاندار و معاونان و برخی مدیران در مهمانسرای استانداری با محوریت وفاق و همدلی و با هدف هم‌افزایی برای رفع مشکلات دور هم جمع شدند.

رضایی تصریح کرد: تعامل، هماهنگی، همزبانی، فاق و همدلی بین مسوولان اجرایی، مقامات قضایی و نمایندگان برای رفع معضلات با استفاده از ظرفیت‌های قانونی یک ضرورت است.

او با بیان اینکه در آستانه ارائه لایحه بودجه از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: به طور قطع اصفهان در این زمینه مشکلات خاص خود را دارد و در جلسه امروز مجموعه مدیریت استان پیشنهادات خود را در راستای رفع موانع قانونی در جهت محقق شدن مساله تولید و جهش تولید بمنظور استفاده در بودجه ۱۴۰۰ به نمایندگان استان ارائه کردند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همچنین نمایندگان استان به بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداختند.

او خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی در بخشی از مواقع به همت بیشتر مدیران و تقویت فعالیت‌های اجرایی و در برخی موارد مستلزم رفع نواقص و مشکلات قانونی است.

رضایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص مساله آب استان، گفت: آب جزو انفال و متولی آن حکومت است و لذا اصفهان یا استان‌های همجوار نمی‌توانند متولی آن باشد و لازم است مدیریت آن یکپارچه و به صورت ملی توسط وزارت نیرو صورت گیرد.

او اظهارکرد: البته معتقدیم مشکلات آبی با تعامل، تفاهم و هماهنگی به صورت بُرد بُرد با همسایگان استان باید حل و فصل شود، زیرا همه متعلق به یک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: اعتقاد داریم تحقق این مساله جز با تکیه بر مبانی و موازین قانونی و اسناد بالادستی امکان پذیر نیست.

او در پاسخ به سوالی در خصوص محدودیت‌های کرونایی استان، گفت: ستاد ملی این هفته به استان‌ها اجازه داده که در راستای مدیریت بیماری کرونا در مرکز استان و برخی شهر‌های بزرگ استان محدودیت‌هایی ایجاد کند.

رضایی گفت: بر همین اساس افزون بر شهر اصفهان، در شهر‌های بزرگ از جمله کاشان، نجف آباد، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر و شهرضا و برخی شهرستان از جمله سمیرم و خوانسار که وضعیت خوبی در بیماری کرونا ندارند، محدودیت‌ها اجرا شود.

او ادامه داد: تصمیم‌گیری‌های لازم روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا اتخاذ شد و هماهنگی‌های لازم در این خصوص بین دستگاه‌ها صورت گرفته است.

او تصریح کرد: این محدودیت‌ها از امروز بر مبنای مصوبات ستاد ملی در سطح استان اجرایی و عملیاتی می‌شود و ازجمله مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ ملزم به تعطیلی خواهند بود.
جلسه مجمع نمایندگان استان امروز با حضور استاندار و معاونان و نمایندگان استان در مهمانسرای استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار