حسرت زنی که نتوانست لحظه مرگ، مادرش را در آغوش بکشد

زنی که به دلیل کرونا نتوانسته بود لحظات آخر زندگی مادرش را، کنار او باشد، از خانه سالمندانی که از مادرش نگهداری می‌کرد، شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زنی که به دلیل شیوع کرونا و رعایت آیین نامه‎های بهداشتی  نتوانسته بود مادر پیر خود را در لحظات آخر زندگی‎اش در آغوش بگیرد، از این قانون وضع شده در خانه سالمندان شکایت کرد.

مادر لورنا که از سال‎ها پیش دچار فراموشی شده بود، در یک مرکز مراقبت از سالمندان نگهداری می‎شد. به گفته لورنا، یک روز از خانه سالمندان با او تماس گرفتند و گفتند که مادرش احتمالا تا چند ساعت آینده فوت می‎کند و او می‎تواند در لحظات آخر مادرش را از دور ببیند. 

پیر زن و دخترش

لورنا خود را به این مرکز رسانده و وارد اتاق مادرش می‎شود، او بدون اینکه در را قفل کند، کنار مادرش دراز کشیده و او را در آغوش می‎گیرد، در این لحظه پرستاران این مرکز وارد اتاق شده و برای جلوگیری از انتقال کرونا، به اجبار لورنا را از مادرش جدا و او را از این مرکز بیرون می‎کنند. لورنا با ناراحتی مجبور به ترک محل شده و ساعاتی بعد نیز خبر فوت مادرش را به او می‎رسانند.

پیر زن

او که گویا روزها و ساعت‎های سختی را سپری کرده است اکنون به این قانون معترض بوده و معتقد است سالمندان این روزها در غربت و تنهایی خود بی رحمانه از دنیا می‎روند و اجازه دیدن فرزندان خود را ندارند. لورنا مسبب این بی‎رحمی را دولت دانسته و از این وضع شکایت کرده است. اما  مسئولان مرکز نگهداری از سالمندان این قانون را تنها برای حفظ سلامتی خود آنان دانسته‌اند.

زن مسن


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.