رفع مشکلات محرومان دغدغه اصلی مسئولان است

استاندار اصفهان گفت: رفع مشکلات و دغدغه محرومان استان اصفهان بنا به وظایف شرعی، قانونی و اخلاقی از دغدغه‌های اصلی ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در دیدار سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دفتر کارش افزود: وظیفه ما هماهنگی، نظارت و پیگیری مصوبات و سیاست‌هایی است که از مرکز برای رفع محرومیت محرومان ابلاغ می‌شود تا در استان اجرایی کنیم.

او تصریح کرد: مشکلاتی که در راستای اشتغال در دستگاه‌های مختلف وجود دارد در ستاد ویژه‌ای که روز‌های پنجشنبه تشکیل می‌شود به طور قطع برطرف می‌کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به مسکن محرومان یادآور شد: در سفر اخیر رییس کمیته امداد و رییس سازمان برنامه و بودجه به اصفهان ساخت هزار و ۱۵۰ واحد مسکن برای محرومان کلید خورد.

او ادامه داد: کار‌های اداری ساخت مسکن محرومان از جمله زیرساخت‌ها، آب، برق، گاز، جایابی مناسب و پروانه آن انجام شده و امیدواریم با عنایت مسئولان هرچه سریع‌تر کار‌های اجرایی به اتمام برسد.


استاندار اصفهان تصریح کرد: برغم تمام تنگنا‌ها و محدودیت‌ها، دولت مستمری بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را افزایش داد.

به گفته رضایی با توجه به شرایط موجود اقدامات دولت نسبت به دولت‌های قبل بسیار مناسب بوده است.

او تاکید کرد: باید به سمت خودکفایی در تامین مواد غذایی حرکت کنیم و در آموزش به درستی گام برداریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با دید دیگری باید به اشتغال نگاه کرد، اظهارداشت: اشتغال مساله مهمی است که باید با دید علمی و کارشناسی به آن نگاه کرد.

او به واگذاری مسکن محرومان اشاره و اضافه کرد: می‌خواهیم مسکن محرومان اصفهان به صورت جدی و در اولویت نخست قرار بگیرد.

رضایی با بیان اینکه بسیاری از مسائل با نگرش حل و فصل می‌شود، افزود: نگرش رفع محرومیت باید در فکر همه باشد وگرنه با بخش نامه و دستورالعمل کاری به پیش نمی‌رود.

به گفته او در تمامی امور استمرار، حرکت بخشی و تلاش بیشتر در نگرش رفع محرومیت باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.