کشف ۴۰ میلیارد ریال پارچه در شیراز/گل‌های قاچاق قبل از ورود به گل فروشی در آباده توقیف شدند

مهم‌ترین حوادث ۲۱ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره کشف پارچه قاچاق در شیراز، بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، از دپو مقدار زیادی پارچه قاچاق در انباری در شیراز مطلع شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، اظهار کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را، ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار حبیبی تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

کشف کالای قاچاق ۵۰۰ میلیونی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف یک محموله قاچاق ۵۰۰ میلیون ریالی در شهرستان کوه چنار خبر داد.

سرهنگ دوم لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی کوه چنار درباره کشف کالای قاچاق در کوه چنار، گفت: به منظور مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پراید بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۶ عدد انواع سینک ظرفشوئی و تعدادی جا مایع خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ دوم محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۴۹ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ۴۹ نفر متهم که به علت ارتکاب جرائم مختلف تحت تعقیب پلیس بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران با انجام کار‌های فنی و پلیسی، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۴۹ نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اضافه کرد: در پیشینه این افراد جرایئی همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می‌شود.

کشف گوسفندان قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف گوسفندان قاچاق در لارستان، بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه در اجرای طرح مقابله با قاچاق، هنگام کنترل محور لارستان-بندرعباس در یک عملیات ضربتی به ۳ دستگاه سواری ۴۰۵ و سمند حامل احشام مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۳۲ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۸۹ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: ۸۹ کیلو تریاک از ۲ دستگاه خودرو در نی ریز کشف شد.

سرهنگ سید‌محمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز درباره کشف تریاک در نی ریز، بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه اتوبوس و سمند مشکوک آن‌ها را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودروها، ۸۹ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

گل‌های قاچاق میلیاردی قبل از ورود به گل فروشی در آباده توقیف شدند

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۲ هزار بوته گل خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده درباره توقیف گل‌های قاچاق در آباده، گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار بوته گل خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۷۴ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۷۴ کیلو تریاک در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب درباره توقیف تریاک در داراب، بیان کرد: ماموران انتظامی داراب به همراه کارکنان سپاه پاسداران در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، در ورودی این شهرستان به یک سواری سمند مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۷۴ کیلو تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.