بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ آبان سال ۹۹؛

باند سارقان منزل در نوشهر متلاشی شد / کشف چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان منزل با ۱۲ فقره در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که به صورت باندی فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قااب توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۴ سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از اجرای طرح مبارزه با قاچاق فراورده‌های جنگلی در این شهرستان، خبر داد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق به شناسایی یک نفر از عاملان برداشت غیر مجاز چوب و فراورده‌های جنگلی در این شهرستان شدند.

سرهنگ اکبری گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی متهم را که با یک خودروی وانت پیکان اقدام به برداشت غیر مجاز محصولات جنگلی در این شهرستان می‌کرد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف یک تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار