زنی که پس از حادثه ای وحشتناک، دوباره به زندگی بازگشت

زن برزیلی که حین کار دچار سوختگی شدید شده بود و قصد خودکشی داشت حالا امیدوارانه به زندگی ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوان برزیلی که با از دست دان نیمی از صورتش قصد خودکشی داشت، حالا با امید بیشتری به زندگی ادامه می‌دهد. «آدریانا لیما» ۳۹ ساله، در حال کار بود که ناگهان انفجار رخ داد. او قصد روشن کردن گاز را را داشت که به علت قرار گرفتن مقداری مواد قابل اشتعال ناگهان انفجار شدیدی رخ داد.


بیشتر بخوانید


این انفجار موجب سوختگی شدید نیمی از صورت این زن جوان شد. او در این حادثه از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی درجه سه شد و حدود یک ماه در کما بسر می‌برد.

زنی که پس از حادثه ای وحشتناک،دوباره به زندگی بازگشت


این زن جوان گفت پس از وقوع این حادثه و جراحت شدید صورتش نگران بود که شوهرش او را ترک کند. سوختگی صورت لیما چنان شدید بود که در ابتدا او قصد خودکشی داشت، اما حالا او تصاویری از روند بهبودی صورت خود را در فضای مجازی منتشر کرده است.

زنی که پس از حادثه ای وحشتناک،دوباره به زندگی بازگشت

این اتفاق در جولای سال ۲۰۱۷ و زمانی که این زن به همراه شوهرش «دیوید لیما» ۳۷ ساله در محل کارش حضور داشت رخ داد. این زوج که صاحب یک شرکت تمیزکاری هستند در حال کار روی یک مبل بودند که این اتفاق رخ داد. در این حادثه همسر لیما دچار سوختگی سطحی شده بود.

لیما پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و بستری شد. او سه بار در بیمارستان و با انجام عملیات احیا از مرگ گریخت. در حالی که لیما در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و در کما بسر می‌برد قلبش متورم، ریه‌های او پر از آب و کلیه هایش نیز تقریبا از کار افتاده بود. اما پس از ۲۴ روز او از کما خارج شد.

زنی که پس از حادثه ای وحشتناک،دوباره به زندگی بازگشت

لیما در این باره گفت: «در ابتدا نگران بودم که شوهرم مرا ترک کند و بخاطر وضعیت صورتم از بچه هایم خجالت می‌کشیدم. حتی به خودکشی فکر می‌کردم، اما حالا خدا را شکر می‌کنم که از آن وضعیت و افسردگی شدیدی که داشتم خارج شدم. من نگرشم به زندگی را تغییر دادم و واقعیت را پذیرفتم. یاد گرفتم خودم را همانطور که اکنون هستم بپذیرم و حالا واقعا خوشحالم.»

او با اشاره به اینکه اکنون زندگی شادی دارد گفت: «من واقعا خوشحالم. همسر و فرزندانم مرا دوست دارند و این تمام آن چیزی است که من نیاز داشتم.»

زنی که پس از حادثه ای وحشتناک،دوباره به زندگی بازگشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خدا را شکر
آخرین اخبار