پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی شهادت مدافع امنیت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی شهادت ۳ فرزند برومند کشورمان را در درگیری با ضد انقلاب در مرز‌های شمال غرب تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی آمده است:

شهادت مظلومانه و جانسوز ۳ تن از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار و عناصر مسلح ضد انقلاب در منطقه ترگور بخش سیلوانای ارومیه به لقاء الله شتافتند، ایران اسلامی را داغدار کرد.

ملت قدرشناس ما سوگوار جوانان برومندی هستند که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند ماندگار شدند.

عناصر و تروریست‌های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمیتوانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

با تسلیت این ضایعه بتشییع پیکر مطهر شهید امنیت در آبش احمد کلیبرزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار، همرزمان این عزیزان در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علودرجات و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.