مسجدی: تصمیمی برای تعویق لیگ برتر فوتبال گرفته نشده است

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص مسائل مختلف، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد ما از فدارسیون‌های ورزشی درخواست کرده ایم رویدادی را بدون استعلام از ما، برگزار نکنند. اکثر دوستان با ما همکاری کرده اند و بعضی از روسای فدراسیون‌ها خودشان خواستار لغو مسابقات غیر ضروری هستند. شاید در این بین نشستی برگزار شده باشد، که ما هم به آنها تذکر دایم.  

او افزود: وزارت بهداشت به ما اعلام کرده شیوه نامه‌های بهداشتی با سخت گیری رعایت شود، اما در برگزاری رقابت‌ها خللی ایجاد نشود. به طور مثال اردوی تیم ملی بسکتبال و مسابقات انتخابی کشتی طبق برنامه ریزی قبلی برگزار شده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص احتمال تعویق لیگ برتر فوتبال، بیان کرد: لیگ برتر فوتبال قرار است با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود. تا این لحظه هیچ تصمیمی در مورد تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال گرفته نشده است. این رقابت‌ها با نظارت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او در ادامه اظهار داشت: ما از وزارت بهداشت در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال استعلام گرفته ایم. اجازه برگزاری اردو و رقابت‌های ملی این رشته صادر شده است. وقتی که لیگ هندبال برگزار شده دلیلی ندارد که مسابقات فوتسال برگزار نشود. برای برگزاری لیگ برتر فوتسال امروز نامه‌ای از طرف علی نژاد به معاون وزارت بهداشت ارسال کردیم. شیوه نامه بهداشتی لیگ برتر فوتسال تایید شده است.  

مسجدی ادامه داد: به نظرم وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت همکاری فوق العاده‌ای با هم داشته اند. ارزیابی ما از برگزاری مسابقات مختلف مثبت بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار