مقایسه سرعت خودروهای پورشه، فراری و لامبورگینی

در این خبر ویدئویی از رقابت سه خودرو پورشه، فراری و لامبورگینی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مت واتسون یکی از افرادی است که به طور دقیق در حوزه اتومبیل فعالیت دارد و تقریبا تمامی اتومبیل‌های بزرگ دنیا را یک بار رانده است. به تازگی ویدئویی از این فرد در فضای مجازی منتشر شده که وی به همراه تیم خود سه اتومبیل پوشه ۹۱۱ توربو s، فراری ۴۸۸ پستا و لامبورگینی هوراکان را با یکدیگر مقایسه می‌کند. این مقایسه از طریق برگزاری یک مسابقه انجام شد و اتومبیل شکست ناپذیر پورشه که در مسابقات رانندگی بسیار قدرتمند بوده، این بار در مقابل سر سخت‌ترین رقبای خود قرار گرفته است.

اتومبیل پورشه ۹۱۱ به موتور توربو مجهز است و توان تولید نیروی ۶۵۰ اسب بخار را دارد. فراری نیز توانی معادل ۷۲۰ اسب بخار را دارد، اما از آنجایی که این خودرو از قابلیت توزیع نیروی محرکه چرخ عقب استفاده می‌کند در آغاز مسابقه نسبت به دو خودروی دیگر کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند.

 پورشه، فراری و لامبورگینی

پیروزی فراری بر پورشه و لامبورگینی

به دلیل قدرت پورشه، این خودرو در آغاز مسابقه پیشتاز بوده و دو خودروی فراری و لامبورگینی را پشت سر می‌گذارد که علت آن هم استفاده از سیستم قدرتمند PDK در گیربکس این خودرو است. صدای تولید شده از دو خودرو لامبورگینی و فراری بسیار پایین‌تر از رقیب این دو خودرو یعنی پورشه است.

خودرو فراری در مسابقه با لامبورگینی و پورشه شروع خوبی نداشت، اما به دلیل استفاده از موتوری بسیار قدرتمند در این خودرو و همچنین عملکرد فوق العاده خوب سیستم ترمز این خودرو، باعث شد تا در نهایت دو رقیب خود را شکست دهد. ترمز‌های استفاده شده در این خودرو از جنس کربن – سرامیک است که باعث می‌شود مسافت ترمز تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. گفتنی است خودروی پورشه ۱۶۴۰ کیلوگرم و خودرو فراری ۱۳۸۵ کیلوگرم وزن دارند. در نهایت خودرو لامبورگینی در پایان مسابقه رتبه سوم را کسب کرد. در ادامه ویدئویی از رقابت این سه خودرو را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
لامبورگینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
فراری یه چیز دیگست
Iran (Islamic Republic of)
آروین خسروجردی
۱۵:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
عالی
آخرین اخبار