نمایشگرهای هوشمند سامسونگ معرفی شدند

شرکت سامسونگ با معرفی M5 و M7 قدمی جدید در توسعه فناوری نمایشگرهای خانگی برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ سابقه خوبی در تولید و عرضه نمایشگرها و تلویزیون‌های باکیفیت دارد. این مجموعه سال گذشته با انتشار Space Monitor خریداران زیادی را راضی کرد. این مجموعه اکنون در نظر دارد نمایشگری را برای پایان سال ۲۰۲۰ آماده کند و نام آن را نیز Smart Monitor گذاشته است.

بر اساس ادعای شرکت سامسونگ این اولین نمایشگری خواهد بود که دنیای رسانه‌های قدرتمند، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی را به بهترین نحو به یکدیگر متصل می‌کند. طبق اطلاعات جدید شرکت سامسونگ خط تولیدی با عنوان M5 را آماده می‌کند که نمایشگرها را در اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچ عرضه می‌کند.

به گفته منابع خبری مدل‌های ۲۷ اینچ با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش خواهند رسید و نمونه‌های ۳۲ اینچی در به قیمت‌های ۲۸۰ و ۴۰۰ دلار عرضه می‌شوند. علت تفاوت قیمت مدل‌های ۳۲ اینچی آن است که قسمتی از نمایشگرهای ۳۲ اینچ با کیفیت 4K عرضه خواهند شد. شرکت سامسونگ همچنین تصمیم گرفته برای پررنگ کردن مدل‌های ۳۲ اینچ 4K نام آن‌ها را M7 بگذارد.

مشخصات فنی نمایشگرهای جدید سامسونگ


بیشتر بخوانید


مشخصات فنی نمایشگرهای جدید سامسونگ

در نگاه اول نمایشگرهای جدید سامسونگ به اندازه Space Monitor جذاب به نظر نمی‌آیند. اما تفاوت اصلی آن‌ها در قابلیت‌ها و قدرت‌های نرم افزاری است. نمایشگر Smart Monitor با سیستم عامل Tizen به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد و می‌تواند ویدئوها را از شبکه‌های معروف مانند هولو، نتفلیکس، اپل تی‌وی و یوتیوب استریم کند. همچنین خریداران این نمایشگرها می‌توانند برنامه‌ها و نرم افزارهای مختلف را روی نمایشگر جدید خود نصب کنند.

نمایشگرهای جدید سامسونگ با کنترلر خاص خود عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند از دستیار هوشمند آن نیز استفاده کنند. در این نمایشگرهای دستیار هوشمند Bixby 2.0، Alexa و Google Assistant قرار دارند که کاربر می‌تواند به صورت دلخواه یکی از آن‌ها را فعال کند. کاربران می‌توانند با استفاده از بلوتوث ماوس و صفحه کلید خود را به نمایشگرهای M5 و M7 متصل کنند. این نمایشگرها از برترین فناوری اتصال بی‌سیم بین دیگر رقیب‌های خود برخوردارند و همچنین از ورودی‌های کابل USB C، HDMI و USB A پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار