رقابت سرعت سه شاسی بلند قدرتمند جهان

به تازگی یکی از تیم های بررسی خودرو، سرعت سه خودروی قدرتمند BMW X4 M Competition، Mercedes-AMG GLC63 S و Jaguar F-Pace SVR را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای بسیاری از افراد فهمیدن اینکه کدام یکی از خودرو‌های شاسی بلند از بقیه سریع‌تر است، موضوع جذابی باشد. به تازگی یکی از تیم‌های مشهور که در زمینه بررسی و نقد خودرو‌ها فعالیت می‌کنند سرعت سه خودروی شاسی بلند روز به نام‌های BMW X4 M Competition، Mercedes-AMG GLC63 S و Jaguar F-Pace SVR را از طریق برگزاری یک مسابقه با یکدیگر مقایسه کرده‌اند.

خودروی BMW از یک موتور توربو با ظرفیت ۳ لیتر استفاده کرده که قدرتی معادل ۵۰۳ اسب بخار دارد و گشتاوری معادل ۴۴۲ پوند تولید می‌کند. بنز شاسی بلند حاضر در این مسابقه نیز از یک گیبرکس ۸ سرعته استفاده می‌کند. در هنگام آغاز مسابقه، خودروی BMW به دلیل داشتن سیستم چهار چرخ متحرک و کنترل راحت‌تر به راحتی دو رقیب خود یعنی جگوار و بنز را کنار زده و از آن‌ها سبقت می‌گیرد.

بنز شاسی بلند، از یک موتور ۴.۸ لیتری توربو V8 با توان ۵۰۶ اسب بخار استفاده می‌کند و گشتاوری معادل ۵۱۶ پوند تولید خواهد کرد و به دلیل استفاده از موتور V8 به راحتی می‌توان آن را کنترل کرد، گفتنی است؛ این خودرو نیز از سیستم چهارچرخ متحرک استفاده می‌کند و این سیستم توان قابل قبولی را به خودروی بنز داده است.

بنز

برتری جگوار نسبت به بنز و BMW

خودروی دیگری که در این مسابقه جایگاه اول را از آن خود کرد، به شرکت جگوار تعلق دارد. این خودرو از یک موتور توربو شارژ استفاده می‌کند که ظرفیت بالای ۵ لیتر را در خود جای داده و قدرتی معادل ۵۵۰ اسب بخار دارد و گشتاور ۵۰۲ پوندی از خود تولید می‌کند و همین موضوع سبب شد تا این خودرو قدرتمندترین خودروی موجود در این مسابقه شود. گفتنی است؛ گیربکس موجود در این خودرو ۸ سرعته بوده که عملکرد خوبی برای آغاز مسابقه ندارد، اما در طول مسیر سرعتی باور نکردنی به این خودرو می‌دهد. در ادامه ویدئوی مسابقه این سه خودرو را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
شاسی بلندا مزخرفترین خودروهای دنیان چون شاسی اشون اصلا بلند نیست و تو دست اندازا گیر میکنن