فرار معجزه آسای عابران پیاده از یک تصادف وحشتناک!

راننده روسی با فشار دادن پدال گاز به جای پدال ترمز در خیابان پوشیده از برف، چیزی نمانده بود یک فاجعه رقم بزند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عبور نفسگیر یک خودرو از چراغ قرمز و از میان عابران پیاده در یکی از خیابان‌های روسیه را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که هفته گذشته و در یکی از خیابان‌های «چِبوکساری» واقع در غرب روسیه رخ داد عبور این خودرو از چراغ قرمز صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. در این حادثه این خودرو با عبور از میان عابران پیاده به سمت راست خیابان منحرف شد.


بیشتر بخوانید

نجات باورنکردنی راننده پس از تصادف شدید!


ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از خودرو‌هایی که در پشت چراغ متوقف شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که چراغ برای عبور عابران سبز شده است، پنج عابر پیاده وارد خیابان می‌شوند. در این لحظه ناگهان یک خودرو که با سرعت زیادی در حرکت است از راه رسیده و با فاصله‌ای اندک از میان عابران پیاده عبور می‌کند.

این خودرو سپس از خیابان خارج شده و با انحراف به راست به توده‌ای از برف برخورد کرده و متوقف می‌شود. لحظاتی بعد تعدادی از شاهدان عینی به سمت خودرو حرکت کرده تا وضعیت راننده را مورد بررسی قرار دهند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه خودروی حادثه دیده، یک تاکسی بود که راننده آن در لحظه حادثه به جای قراردادن پای خود روی ترمز، آن را روی پدال گاز قرار داده بود. در این حادثه بطرزی معجزه آسا به هیچ یک از عابران پیاده آسبی وارد نشد. هنوز مشخص نیست آیا راننده خودرو دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار